Friday, July 13, 2012

haPPy birTDay sahabat =)

assalam shbt...

hari ni aku kelapangan utk menulis d blog bintang kehidupanku ini..
bukan bermakna sahabat lain x penting dalam hidupku, mungkin cuma masa tu aku tiada masa utk menulis..
tulus dr hatiku bahawa AKU SAYANG KALIAN SMUA =)
kesempatan ni aku nk ucapkan HAPPY BIRTHDAY to shbt kami, SITI NURUL AINI...
^____^


i love u krn Allah aini =) perkenalan kami bermula swktu diploma di uitm samarahan.. mula2 kenal mmg agak kekok disebabkan aini org semenanjung n pada masa tu plak lidah aku sgt keras utk bertutur bhsa sememanjung.. maafkan gue aini hehe... tpi x lama lepas tu aini dh fhm n lancar bercakap srwk, aku smkin senang berhubung dgn nya.. hehe.. persahabatan kami kini berusia hampir 4tahun.. begitu byk kenangan bersama.. x mungkin akan aku lupai dirimu yg begitu berharga =) aini, maaf xda hadiah diberi.. kerana di penghujung semester 2 ni semakin menghilang duit hehe.. hanya DOA buat sahabat dapat aku berikan.. 

#semoga kamu dipanjangkan umur, murah rezeki, dipertemukan dgn lelaki yg soleh buat menjadi imam mu.. hari ni jgak merupakan final paper sem2 buat mu, ku ucapkan semoga lancar menjawab soalan-soalan, diberikan idea tika di medan peperiksaan setelah berusaha sebelum ini.. =) 
ya Allah, rahmatilah dia ^____^

amin ya rabb...

No comments:

Post a Comment