Wednesday, July 11, 2012

bERakhiRNya minggu fnal exam =)

salam sahabat :)

semalam adalah final paper semester 2 utk medical lab tech...
alhamdulillah!
merasa teramat lega sesudah selesai jalani ujian sem nie..
mulai hari ini ada lah wktu, utk aku luangkan menulis blog ni balik..
mulai hari ni jugak aku akan tambah label baru didalam blog ku...
diary (ruangan lama utk aku ceritakan kisahku)
kini akan ditambah ruangan utk aku ceritakan pengalaman ku first mengandung hiihihi..
mybe entry dlm ruangan ini jgak ada aku msukkn dlm ruangan diary,
memandangkan ianya diary kehidupan ku lah kan..
sebelum ni pun dh ada post yg aku ceritakan mcm mne aku tahu yg aku first pregnant dulu..
bleh refer entry lama keyh hehe...
nak letak nama apa ekkk..? ermm..
entry babykhalifah keyh...?!
ohh i like...hihi....
welcome to babykhalifah entry...

*sekarang babykhalifah dah berusia 5bulan 2hari dalam rahimku =)


No comments:

Post a Comment