Monday, March 17, 2014

START SUDAA SEMESTER 4 FOR MLT...

FIRST WEEk...

rindu SUDAh dengan DANIEL ='(
ISNIN baru sampai uitm PALAM...
selasa baru DAFTAR kolej,
alhamdulillah dapat Rafflesia 4 with AFZA as my roomate..
semingu ni xda kls n lab.. so mmg rlekk habis-habisan lah
smpai g kluar pun kteorg sewa kereta..
punya lah GPS x btol tunjuk arah
mcm menipu jer GPS tu,,,
geram gler masa tu,,, dahlah hari dah malam tkt x sempat balik uitm =[
nasib baik lah cun-cun msuk uitm pkol 11mlm
dgn perut kelaparan huhu....

SECOND WEEK

asyik terima berita dr cikgu daniel
cakap daniel asyik menangis hemmmm
x nak makan...
tido x menentu....
mencari ummi nya nie kot ermmm....
this week kls pun kurang...
ada lah dah start lecture
Lab pun baru masuk HEMATOLOGY LAB and BLOOD BANK LAB jer baru...
masa LAB HEMA tu, memang lah SHOCK!
mana tak nyaaa.... first lab dh belajar buat venipuncture,,,,
masa tu Bibah n Wajie Offer diri mereka utk aku cucuk jarum tu hahahaha
macam Confident jer mereka ni dgn aku hahahahaha
aku xda lah rasa nervous sngt masa tu
then CUCUK kali pertama GAGAL!
x masuk urat pun jarum tu ermmmm
kesian wajie...
then, dia ckp xpa cuba lgi sekali...
then aku CUCUK kali kedua...
GAGAL LAGI...!
alahai kesian nya....
mmg taknak dah lah aku cucuk dia...
kesian kot hahhaha
then turn aku pulak utk di cucuk...
hahahaha first TIME bibah cucuk aku..
msok dh dalam urat...
dah hmpir berjaya, tapi masa nak tarik string jarum tu,,,,
jarum tu keluar skali dari urat...
then apa lagi hahahah
keluar lah darah aku mengalir banyak sbb darah aku ni cair huhu...
kesian bibah, nervous tgk hehehe...
second time bibah try lagi cucuk aku...
terttt.....!!
tersalah cucuk n x masuk urat...
mmg SAKIT gler bila x masuk urat tu..
first time rasa kena cucuk dlm isi tangan ni...
mcm mana lah ye agaknya penagih DADAH luar sana tu tahan n sanggup cucuk sendiri huhhhh!!!
nonsense!!!
PASTU
BB LAB
belajar pasal BLOOD GROUP AND RH DETERMINATION..
kteorg guna TILE METHOD jer dlu...
forward grouping, then TERBUKTI LAH BAHAWA AKU
BERDARAH B+
sesiapa perlukan darah B+ ni jemput-jemput lah cari aku ek hehehe..
mengada! hahaha
THEN,
minggu ni start lah alergik aku mendatang...
well...
aku ni mmg pantang sikit dgn something erm,
lebih kurang mcm agak sensitif lahh kulit nie...
sensitif dgn air sini lah kot..
sem 2 dlu pun pernah gak kena...
tp lain sikit lah infection dia huhu...
alhamdulillah g klinik minta ubat alergik
skrg okey dah...


hehehe tu baru 2week di palam ni...
ada jgak lah masa free cam gini nk update blog nih...
nanti-nanti x tahu laaaa sempat x nak ceritakan keadaan di palam ni ermmm

BTW SINI JEREBU =(
AIR PUN KOTOR....

No comments:

Post a Comment