Wednesday, December 12, 2012

sLim puNya paSaL..

salam....

kata org, masa berpantang sgt bgus kalau nak buang "spare tyre" di bah. badan kta nih..
first n second week.. aku guna bekung tradisional jer.. yg bertali-tali.. lebih kurang mcm nie,


ramuan letak kat perut tu, limau nipis + kapur sireh..
then, semingu lepas tu.. aku guna serbuk tapal perut yg dalam satu set bersalin, beli dr nek mem..
org kpg panglima seman..
tpi sekejap jer guna sbb gatal..
akibat org byk bz xdpt nak pasang kan bekung ni kat perut aku..
so, aku decide nak beli yg aku sendiri bleh pasang..
then, aku jmpa la nie.. boleh di kira murah la utk kegunaan sementAra..


aku start guna 11.12.12
org cakap nak tgk kesan nya guna dalam 2bulan..
nanti tngu la ye result nya...
ni testi aku stakat nie :
mudah sebab 1suit jer, senang nak pasang wlaupun energy diperlukan ye utk masukkan part paha tu..
huhhh...
pastu senang nak buang air kecil/besar (ada lubang bawah tu)
tpi agak mcm batman la ye guna sluar dalam kat luar hihi...
x sebabkan sesak nafas, corset sebelum ni yg aku guna sgt ketat n ssh nak bergerak n bernafas...
elastic n fit kat badan.. bila guna rasa betul2 ramping kihhkihhkihh....
tapi disebabkan kulit aku ni sensitif.. bila guna yg ketat-ketat mcm ni, adalah gatal semacam..
nak SLIM PUNYA PASAL....
aku redahh n tahan jer setakat mampu...
kalau dah sebabkan kulit aku strecth-strecth dgn luka nanti, aku rela berhenti guna hahaha....

that's all from me today...
xoxo...

luv u all..
salam...

^______^

No comments:

Post a Comment