Friday, August 3, 2012

menanti result :(

salam sahabat..

bak kata pepatah
penantian itu satu penyeksaan
tngu punya tngu email result
x sampai2
biasalah aku ni
jenis org yg nak tahu first apa2 kptsn
sbb certain org
ada yg jenis x nak tahu dulu result dieorg
ada yg jenis x nak tgk sendiri,
nak org lain yg tengokkn utk dia
ada jgak yg x ambik kisah pn
( ada ke org mcmtu?)
hehehe

then, the next day alhmdulillah
syukur kpd Allah
result yg aku perolehi sdh dpt ditatap
alhmdulillah skali lagi
result yg aku dpt smuanya lulus
wlaupun x mencapai target yg aku mahu
aku tetap bersyukur
krn semester 2 tu adalah sukar bgiku
yg sedang berbadan dua
yg memerlukan rehat yg byk
yg cepat letih tubuh badan
yg perlukan tidur mencukupi
yg x boleh stress2 n tension..

alhmdulillah... xde yg sangkut..

bcoz i can't afford to fail..

:)

No comments:

Post a Comment